M3L Aansteker full color
M3L Opener Aansteker
Elektronische Aansteker
De tijd van de lucifers is bijna voorbij. Zoals de printwereld inmiddels een stuk meer omvat dan alleen pennen, stickers en notitiebloks, is de aansteker tegenwoordig in alle tassen te vinden. Of je nu in de horeca een groter bereik wilt hebben of je gewoon reclame wilt maken, aanstekers zijn typisch artikelen waarmee je jouw doelgroep in vuur en vlam zet – en we leggen hier haarfijn uit waarom aanstekers bedrukken dan zo handig is!
Misschien denk je dat je bedrijfsnaam verbinden aan een product dat eerder met asbakken dan sporttassen wordt geassocieerd niet zo verstandig is. Een aansteker met naam valt natuurlijk op, maar krijg je daar een positieve connotatie mee? Antwoord in het kort: ja! Bedrukte aanstekers zijn steeds populairder en met een aantal goede redenen. Zoals:
- Klein en handig: waardoor veel promotiebedrijven aanstekers laten bedrukken om uit te delen op straat. Geen gesleep met grote dozen vol materiaal, grote hoeveelheden karton van de verpakkingen of artikelen die te groot zijn om mee te geven. Deze aanstekers met logo stop je in je jas- of broekzak en hoef je nooit af te slaan. Dat is makkelijk naamsbekendheid creëren!
- Gaat lang mee: want niemand laat een aansteker de hele dag door branden. Door de kwalitatief geweldige prints van Drukzo ben je ervan verzekerd dat jouw bedrijfslogo nooit van je bedrukte aanstekers zal vagen. We snappen best dat aanstekers bedrukken niet je hobby is; dat het iets is dat je doet omdat je lang wilt profiteren van de marketing en promotie die het product biedt. En juist daarom kies je voor Drukzo!
- Aantrekkelijke prijs: want laten we eerlijk zijn, als bedrijf zoek je altijd naar een mogelijkheid om aantrekkelijk te kunnen adverteren bij jouw doelgroep. Niemand zit te wachten op hoge tarieven. Lage prijzen en hoge return on investment, omdat aanstekers bedrukken goedkoop kan!
- Ideaal als promotieproduct: je wilt jouw personeel niet met een grote kar bomvol onhandige artikelen op pad sturen. Ook al is het in huisstijl, staat jouw logo er groot op en vult het jouw campagne goed aan, niet iedereen kan alles maar aannemen. Een rugtas met een paar dozen aanstekers met logo doet wonderen en zo kun je met een klein arsenaal aan promotors heel gemakkelijk professioneel extra publiciteit pakken!
Het is duidelijk dat een aansteker met naam – jouw naam – wonderen kan doen. Maar hoe zet je ze precies in? Ze werken niet zoals een advertentie, die je in de krant kunt plaatsen als acquisitie. Je kunt iets minder specifiek targetten dan online, maar ook deze manier van adverteren biedt je genoeg mogelijkheden om jouw bedrijf te boosten. Je kunt ze bijvoorbeeld gebruiken om uit te delen naast een festival, dé plek waar heel veel mensen roken en nóg meer mensen hun aansteker kwijt zijn. Zo bereik je niet alleen je eigen doelgroep, maar ook alle mensen die hun aansteker niet kunnen vinden en er een willen lenen. Natuurlijk kun je op deze manier ook je eigen evenement promoten! Niemand slaat een aansteker af, ook niet als ze zelf niet roken. De kaarsjes thuis steken zichzelf niet aan en ook voor de barbecue heb je voor nodig. Jouw aansteker met naam kan dat zomaar degene zijn om de haverklap uit de keukenla wordt getoverd. Zo ziet jouw doelgroep jouw bedrijfsnaam keer op keer op keer!
Ook horecabedrijven profiteren hiervan. Doe jij zaken met horecamensen? Dan zijn aanstekers met jouw logo of naam erop super handig. Het is typisch zo’n product dat je nooit teveel kunt hebben, waardoor iedere kelner of gastheer/gastvrouw promotor van jouw merk wordt. Handig! Of je nu reclame wilt maken bij een jongere of oudere doelgroep, je moet maar eens letten op hoe vaak je zelf een aansteker gebruikt. Is dat er een zonder print… of staat het logo van jouw concurrent erop? Maak gebruik van items die jouw doelgroep de hele dag door gebruikt en laat aanstekers bedrukken bij Print-Shop.be